Znajdź na moim blogu

poniedziałek, 22 lipca 2013

trochę inne burgery

Pewnie teraz zastanawiacie się co według mnie znaczy "inne" burgery? Spokojnie, na pewno są FIT :) Sama osobiście zjadłam go na śniadanie. I tu pewnie kolejne zdziwienie. Fast food na śniadanie? Otóż tak! Ponieważ to nie jest zwyczajny burger. Zamiast mięsa ma....
No właśnie, co to takiego?! ;)
 
 
Składniki (na 2 burgery):
-2 bułki grahamki
-4 plastry sałaty (po 2 na każdą bułkę)
-2 plastry pieczonego filetu z piersi indyka
-2 plastry pomidora
-2 krążki papryki
-2 jajka
-krążki cebuli (zależy od wielkości)
-przyprawa uniwersalna
-pieprz
-musztarda
 
 
Na rozgrzaną patelnie kładziemy krążki papryki, a następnie wbijamy w nie jajka (i przyprawiamy) i w ten sposób robimy jajka sadzone. Bułki przekrawamy na pół i układamy ulubione składniki. Na sam szczyt kładziemy nasze jajka w paprykach, smarujemy odrobiną musztardy.
 



 
Smacznego!

5 komentarzy:

  1. Burgery pełne koloru, smaku i zdrowia, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z tymi jajkami! W ogóle chętnie zjadłabym takie burgery :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jutro spróbuje same papryki z jajkami ;) zapraszam na chilicake.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł, zaskakujący a z pewnością pyszny :) Nie wpadłabym na takiego hamburgera, chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jajka w papryce mnie zaskoczyły! Świetny przepis, nie mogę się doczekać kiedy go wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło,jeśli pozostawisz po sobie ślad. Ja również na pewno wpadnę do Ciebie.